Space Shutter
Birthday Kitaa
Tuesday 7 February 2012 ✿ 18:06 ✿ 0 Shutter Comments
Happy Birthday to Me :)

Hari ni 8 Februari . Hari Rabu . Dah besar dahh 14 tahun . Cepat nyer aku Besar Kann ? Haha . Harini Mama saja tinggalkan Broadband , wahh bagusnyer . Thankyouu for This Broadband kayy .

Iman orang pertame yang wish birthday aku . Huhu sebab dea kan duduk asrama so dea wish awal lahh :) okay lah iman yang 1st wish lagipun aku mane ade boyfiee . HAHA !! nant dekat sekolah mesti senyum ja tauu . Hmm macam takde story pasal Birthday nihh . tapi semalam aku chat dengan semua orang sebap bosan gila . Yang online pun tak ramai aww . so chat ja dengan sape sape wlpon Tak kenal . Hmm skg pukul 10 ade lagi bape jam nak gerak pergi sekolahh :(

Alahaii rase macam malas gilaa tauu , harini cikgu KH tak datang tapii ade banyak kerja nak kena buat . Elehh cikgu nihhh . Jangan bagi banyak banyak harini kan hari jadi saya cikgu taktahu ker ? Hehe . Btw harini beg ringan kodd . Err ape nak buatt . datang sekolah belajar belajar muke sape aku nak menghadap selain cikgu , kawan kawan . hampehh ,

Happy Birthday To You , Happy Birthday To Niena , Happy Birthday To You .

Thankyouu for sape yang wish My Birthday . ILoveYouuu * Hahaa :) Kbye .

Older PostNewer Post
Me You Home
DashboardFollow

MissNiena !


Hello , call me Niena and Im 14 y/o.

Jom Chit-Chat !


Credditostata;
✿ Skins by Husna
✿ Basecodes by Jaja
✿ Graphics by WeHeartIt